Gästbloggning


Chacha! Nu har ni tur enligt fanny! Såg i ett tidigare inlägg att även jag fick gästblogga så HERE WE GO! Julia har ju berättat det mesta om fannys österikeresa hittils, men jag har fått tag i några bilder och så kan jag skriva om skolan, har ju fått nya scheman och sånt (:

På sky city i arlanda:



Ser ni dom? ;)

Dag 2:

Framme i österrike, ca -2 grader.

NO PICTURES!

Dag 3:

Rundvandring på skolan, visades av rektorn och barnen :)


Julia och Fannys ryggar :)

Bilder på skolan:












Sen blev dom bjudna på en musikal som heter Vampirè, och efter det fick dom stå och vänta i en kall bussperrong på en buss som var 20 min försenad!

Vet inte vad som hände sen, men bilderbilder ;)













Dag 3:

Pisten, dag 1 , -3 grader, soligt.





Oj vad fint! :)

Dag 4:

Pisten, dag 2, runt -10 på morgonen, sol, ingen blåst.
På kvällen for dom till Kitzbuhel på sightseeing :)







Rushkana till toaletten!

Det var alla bilder hittils! Kan ladda upp bilder varje dag om tiden räcker till! ;)

Vårat schema på skolan är jättebra, först hade vi 2 långa dagar, men vår klass är ju såååå bra på att arqumentera, så nu har vi bara en lång dag! :) Och onsdagskurer, så valde vi bild åt fanny!

/www.isabelldahlgren.blogg.se

/funkytowne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!