Bara så ni vet var jag är ;)

ville bara säga att jag finns men jag har tänkt börja blogg igen den 28 september den dagen fyller jag 15 så :..........
eh men jag kan bara ta vad som är just nu


  • Jag var på världens bästa konfaläger och nu är jag då konfad på storstrand.
  • Skolan har börjat och nu är vi 9a;)
  • Fått en ny kompis, klasskompis som bor typ granne som heter Julia
  • lyckats få en höfinflammation......
  • min kattunge har växt
  • har en massa nya smycken :


sen har jag nog inge mer men vi syns antagligen den 28.  vi har prov den 29 så förvänta er inte ett långt inlägg :.............


Men kramisar/fanky
/funkytowne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!