Godnatt

Hej har varit hemma ett tag nu men det var jättegod mat och jjättetrevligt. Jag och Vilma passade på att spela Zoo spelet som vi alltid brukade göra när vi var lite yngre thihi. Maten var god... åt den i sommras också på pappas kalas så jag visste exakt vad jag skulle ta.... alltså älskar verkligen saffranscremefreichen.



Hans present från våran familj och pappas syskon m ''partner'' älskar den!!



Haha barnsligt kul!! :)Fast man tröttnar ganska fort



Eftersom det verkar som om de inte gillade fetaost lika mycket som jag fick jag ta hem en burk med salladen....
Haha

Godnatt
/funkytowne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!