Mycket i helgen

Ja jag har inte hunnit blogga helt enkelt men jag ska verkligen försöka skärpa mig....... men jaja som ni ser på rubriken har det varit mycket i helgen. i fredags så åt jag palt på bönhuset och sedan var jag i jävre till halv 2 på natten. i jävre körde vi väl runt lite med bellas epa och ja bara hade kul..
Igår var jag först på kalas hos min faster för att hennes sambo fyllde år, efter maten var jag på kalas hos julia, där vi såg på film  och gottade oss med godis och chips ;)







Lite bilder fr i fredags hos frida

Kramar /Fanky
/funkytowne
Kommentarer
Julia P säger:

asså åååh.. -.-

2011-10-17 / 17:41:11
URL: http://decideit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!