Sjuk

hann inte blogga igår eftersom jag var sjuk. Sov väldigt länge och sedan var vi till lasarettet för jag hade en tid där hos min doktor. Gick väl bra men jag ska till en massa ställen (undersökningar) nu. Haha inte så många som det låter men ett par iaf.
Sedan var jag tvungen att följa med för att handla lite presenter.

Idag har jag också varit hemma från skolan för jag känner mig verkligen inte fräsh. Hoppas bara att jag är frisk imorgon då min ingifta farbror ska ha kalas eftersom han fyller jämt antal på tisdag.
Men ikväll blir det väl att se på någon film och kanske äta något gott.


Det här har jag gjort till janne. pyssla ihop ett kort till honom...

Kramisar/Fanky

/funkytowne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!