Suger på gitarr eller vad?

Alltså hur kan man vara så dålig på gitarr. Jag älskar att spela och så men idag på elevens val så kände jag mig urkass. Satt brevid skolans gitarrproffs och sedan så ser jag att de andra byter mellan alla ackord medans jag sitter och kämpar mellen två haha hur värdelös får man vara.... När jag gick fiol hade jag inga problem med byten men då var det som bara en sträng samtidigt :(

Resten av dan har bestått av skola. Men när jag just klivit av bussen och ska fara hem så kliver jag upp på cykeln men tydligen var handtaget snett så jag ramla med hela cykeln och där ligger jag på marken..... Haha jag och juliaP höll på att garva ihjäl oss...........




Hur kan man?


Kramisar/Fanky
/funkytowne
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!